Uppe me tuppen... hihi

ja, man kan ju nästan säga att ja va uppe me tuppen idag. E inte alls van att stiga upp den här tiden. Men Gossen ville inte sova längre. Så d va bara att stiga upp!
Å dessutom så har han vaknat i natt kl 00.30. Så vi va vakna en timma å försökte söva han igen. Till slut gick d ju. Men som sagt. D tog en timma.... *trött*

Nu ska ja strax kila ner på ICA å köpa lite äpplen. Tänkte göra äppelkaka till Kicki å lilla Dennis, Stina å stora Tindra. Dom tänkte kika förbi idag. Kul! D e så länge sen ja har träffat Kicki å Dennis.

Nä, nu ska ja se om Älsklingen behagar att vakna!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

2008-08-19 @ 10:08:01
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: fanny

Hoppas du får en super bra dag :)



Första skoldagen idag . Så jag är nervös over hur jag ska se ut. Är mina kläder hiss eller diss?

Skulle vara jätte snällt om du svarade ! :D

2008-08-19 @ 10:09:31
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: frida

okej, ja jag hade ingen aning om varfr de är så som de är.. men hon vaknar alltid minst en gång per natt & grinar :/ jag tog upp henne första gången de blev sådär och lugnade ner henne sen så la jag ner henne igen och gav henne nappen, de gick ju hur smidigt som helst. men undra varför dom vaknar och grinar? vilket mysterium! men de går nog över.. de kan ju va de där med tänderna, att dem är påväg, tror jag i alla fall. ha det toppen :)

2008-08-19 @ 16:55:34
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0