Vilken tur ja har...

... som inte e bakis!
Skulle tro att min Älskade sambo e d. Haha! :-) Kom hem sent igår. Gick ut å in genom sovrumsdörren. Vet inte varför, men d va ganska störande för att d fick mej att vakna. OCH ja somnade inte om på länge länge!
Nå, ja har tur iaf att ja inte drack igår! *phjuu*

Vet inte va ja å Gossen ska hitta på idag. Kanske att vi går å halsar på min farmor. D va ja ett tag sen. Å hon ÄLSKAR Alvin så mycket. Får inte nog av han (som om nån får d...hihi)
Sen kanske knalla förbi M & H å se va dom pysslar me.

Nä, nu ska ja lägga Gossen i sin säng så han får vila lite.
Då ska ja passa på att fixa lite här hemma.

KRAM

Ps! Läser ju Blondibellas blogg, men nu har ja även börjat läsa Kenzas. Läser ni båda? Vem gillar ni mest, om ni nu tycker om nån av dom...! Själv så måste ja erkänna att Blondinbella verkar snäppet smartare... Men d e ju min åsikt d! Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Kanske din Älskling hälsade toastolen på natten, när han for fram o tillbaka...lite illamående kanske, hihhiiii.

Och jag älskar Alvin MINST lika mycket,som din farmor=)).

Ha en fin söndag!!

2008-08-17 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0