ARN- Tempelriddaren

Den filmen har vi sett ikväll...
Jag vet! Jag är liiiite sen, men alla som känner mej vet att jag nästan aldrig ser svenska filmer.
Tycker inte att dom är vidare bra.
Och dessutom så är det alltid samma skådisar med i alla svenska filmer...
Men jag gav ARN ett försök.
Och jag måste säga att blev verkligen inte besviken!
Det är nog den bästa svenska film jag sett... (bortsett från BECK då... men det kan nog mycket bero på Micke Persbrandt :-))
Så imorn blir det nog att hyra den andra filmen... Nästan så att jag längtar!
För att inte vara sämre än andra så ska jag väl också betygsätta... så det blir... hmm.......
4/5
Hade kanske kunnat ge toppbetyg, men men.... jag måste ju se hur den andra filmen är... Kanske är den bättre...?

Nu ska jag hoppa i säng.
Imorn blir det förmodligen Grytnäs och kanske Happis/Torne efter det.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

God morgon!

Grattis till förlovningen!!

Jag har varit dålig på att läsa bloggar under julen och hos dig har det ju hänt massor ;)



Hoppas du får det lite mindre stressigt och att ni får ett mysigt nyårsfirande imorgon :)

Kram kram!

2008-12-30 @ 07:12:24
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: hannaaah

De började ju med brösten tror jag?! Haha...

Alla som opererar sig... var de inte de?? Haha:D

2008-12-30 @ 10:56:14
Postat av: svärmor

När ni ändå ska till Torne, så kom o hälsa på oss =))

2008-12-30 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0