Bilder

Som jag berättade så har jag ju fått en fin rosa kamera av min Älskade!! *tack tack*
Och det blev som att fota en hel massa på julafton...!
Var ju tvungen att testa den ordentligt så att se att den VERKLIGEN är bra!
Och det var den! :-) MVG!

Sötprinsen på julaftons-morgon

 
 
I väntan på tomten...


... och så dyker han upp.... inte den fagraste tomten... haha...

 
Vissa var väldigt rädda... andra inte....

 
Pojkarna blev glada för deras hockeygrejor...

 
Martin fick ett spel som vi spelade senare på kvällen... väldigt kul!! :-)


Sen skålade vi för förlovningen.


Emelie var varken läääänge och spexade för oss andra!
... men vid 1-tiden så gick vi alla och la oss....


Kommentarer
Postat av: svärmor

Stackars lille Alvin ;(. Nog hade jag också varit rädd för gubben med skägg, usch o fy.

2008-12-26 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0