Gomorron!

Ja, då var det måndag igen. Och Pekkas nattvecka dessutom... tråkigt! Men efter den här veckan så blir dom sen ledig i 5 veckor. Så det är bara att hålla ut nu i fyra nätter till.
Jag tror nog att jag klarar det! :-)

Senaste tiden har det varit mycket att göra... har inte hunnit blogga vidare mycket. Men så är det väl i juletider?
Alltid en massa stress å skynda...! Det borde ju vara tvärt om. Julen ska man bara njuta av.... men icke!

Vad har jag då gjort?
Hmm.......?
Catja och Elise kom ju på torsdag!!!

Så på fredag när jag och Alvin varit på BVC så var vi ute på prommis...
Gick förbi Bok Och Present och köpte lite scrapgrejor...
 Sen gick vi till Teija och drack kaffe och surrade.
När Älsklingen kom hem på eftermiddagen, for jag, Catja och Elise till Vitån och hälsade på Jennie, Victor och Robin!
Vilken snygging han är! Så fin!

Tänk att jag, Catja och Jennie fick samma år!! Det trodde jag aldrig! Men det är ju så kul!
Vi tre har alltid hängt tillsammans...!

Och när vi kom hem från Vitå så började jag och Älsklingen Scrapa julkort. Det tog ju ett bra tag! Det var ju ändå ca 15 julkort som var tvugna att bli färdiga så att jag kunde ta med dom på julmiddagen...!
Tyvärr fotade jag dom inte... Skulle ha gjort det, men glömde helt bort.
Nåja, jag måste ju göra fler. Så jag får väl fota dom!
~~~~~~~~~~
På lördag var det då den traditionella julmiddagen med släkten i Fínland.
Trevligt att träffa dom flesta. Vi va ju ett gäng. Tänkte inte på att räkna, men kanske att vi var ca 40 stycken...

Mummo min å min morbror. Lika?? Hihi!!


Kortspel är också en tradition på middagen. Dom yngre har tagit över nu! :-)


  
Saga, Casper, Kusin Linda ch Theodor...


Alvin med mormor sin!♥

När tomten varit så var det bara för oss att bege oss hemmåt igen. Det är ju trotts allt 27 mil att köra...
Men det gick bra!
Alvin var inte det minsta rädd för tomten...! :-)
~~~~~~~~~~
Och igår då så var jag och jobbade...

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på?
Kanske att vi går ner till David och Terese så att Älsklingen får sva i lugn och ro...

Nu ska jag ta och göra mej lite frukost.

KRAM KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0