i suomi

kom fram till svärmor igår kväll. tror resan tog ca 8 och en halv timma.
men då stannade vi och åt och gick i en affär som vi alltid brukar gå i när vi åker hit.
dom har en massa saker där! allt från verktyg till kläder och leksaker.
köpte äntligen ett nyckelskåp!
har behövt det sen jag flyttade hemifån, men det har aldrig blivit att jag köpt det.
det var ganksa gulligt. ser lite gammalt ut! :-)
dom hade en massa andra prylar i samma stuk, men jag måste vänta med att köpa nya grejor tills vi nu flyttar till hus en vacker dag...

nu ligger mina killar och sover, men dom vaknar nog snart. lillkillen har ju mattid nu!
men det är bra att han sover....
inatt har han bråkat och stökat och bökat och gnällt heeeeela natten!
den här natten har nog varit den värsta sen han föddes!
det var kring 7 imorse till 9 som vi fick sammanhängande sömn...
annars så har vi nog bara sovit max 30 minuter åt gången.... vet inte om det kan ha med medecinen att göra? om han kanske blir krasslig i kistan av den...?
förmodligen är det väl så!

har fått hjälp av mitt underbara HJÄRTA med rim till älsklingens julklapp.... *tackitack*
han brukar alltid lista ut vad det är han ska få.... men inte denna gång! HAH!!

nu tror jag att jag kanske ska passa på att vila medans mina små älsklingar också gör det!

KRAM

Kommentarer
Postat av: CC

Amen du... Smittkoppor var väl inte helt rätt! :)

2008-12-17 @ 17:47:10
Postat av: Catja

Men du länkar fel hörrö! Det är inte 3 A:n utan två! :)

2008-12-18 @ 09:39:48
URL: http://Catjaa.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Ja d är som konstigt va dom små hittar på ibland, men d va säkert som så att dom snackat ihop sej, hahaha ;D



I natt har Amanda iaf sovit bra, bara vaknat nån gång o inte hittat tutten o sen somnat om :)



Hur har ni d hos svärmor? Ska ni fira julen där eller?

2008-12-18 @ 20:18:48
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0