Fiske även idag! Wiiih!

Jepp, ja har varit å fiskat idag me! :-) Otoligt men sant! Å kul va d! D nappade nästan heeeeela tiden! Å d gjorde ju saken betydligt mycket roligare!
D va ja, Älsklingen, gossen, Niklas, Stina å Lill-strumpan. Ja tror att d va ja å Stina som ville fiska mest. Trots att vi for för barnens skull. Haha! Så d kan gå va? :-)
D blev 6 olika sorter;
*Abborre
*Mört
*Brax
*Snorgers
*Id
*Vimma
* + en tutte (Gossen tappade den i havet, så Älsklingen fick fiska upp den... :-D)
Mysigt va d. Varmt å skönt! Inte alls sådär blåsigt som d va tidigare på dan!
   





 
Stina å ja hade lite problem i början me att sätta på masken å ta av fisken, men till slut så klarade vi d!!! Förrutom när d va abborre, då va d Älsklingen som fick ställa upp! Tack Min Stora Favorit! Min Älskade! Min Vän! ♥

Idag har d varit riktigt roligt på jobbet! Mycket att göra, men d har flytit på väldigt bra! Å alla har varit på bra humör! Alltså har d varit en riktigt härlig dag på jobbet me andra ord. Önska att alla dagar kund va lika roliga... men men, d kan d ju inte. Då skulle d nog bli långtråkigt i längden... Alltid ska man klaga över nåt... hihi!

Nä, nu ska ja se fotboll å mysa me min tre go'ingar här hemma.
Å imorn ska ja å syrran på IKEA! Härligt me en dag bara vi två. :-)

Ha d gott!
kRAm♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag stannar till 2 juli. Men kan du ses något under nästa vecka eller är det en massa jobb?

Säg några dagar som passar så ska jag nog kunna :)

Vad ska ni göra under midsommar. Befinner mig nämligen i stugan då...nära Töre så skulle ju kunna komma några timmar på söndag om det passade er.



Kram!

2008-06-19 @ 00:16:59
URL: http://www.familjenlarsson.net/sofie/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0