Lekt lite

har lekt lite me utseendet på bloggen... men jag är inte riktigt nöjd.... hmm.... men nu är klockan så mycket så jag måste gå och sova.
Vet ju inte vilken tid min lilla Älskade Gosse vill stiga upp... hihi...

Dagen har annars varit bra!
Äntligen har vi varit på promenad... Så himla skönt! Kändes som evigheter sen!! :-)
När vi kom hem igen gick vi förbi David och Terese som bjöd på kaffe och pepparkakor! Mmm... mums!
Jag tror Gossen också tyckte det var skönt att vara ute! Han njöt så där han satt i vagnen!

Linus har varit förbi här ikväll.
Vi har sett Idol. Och  Ä N T L I G E N  åkte Johan ut!!!!! JAAAAAA!! Överlycklig! Haha!!

Nej ni, nu ska jag ta och dricka vatten och sen ska jag lägga mej i sängen med min Älskling. Och få somna bervid honom! Känns som evigheter sen jag fick somna i hans armar...

Gonatt med er!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0