Lördagsmys


Har inte gjort ett jota ikväll. Vi har bara tagit det lugnt! Så himla skönt att bara vara! Men denna kväll var ju till för det... Har sett på TV å mysigt.
Tända ljus och lugnt och skönt.... förrutom den där förbannade skotern som kör omkring här på gatan utanför!! *mårr*

Finns det något härligare än när det närmar sej jul och alla julgrejor är framme och allt bara är så himla härligt??
Det är livet!! Hihi!!
Vi tre har legat och mysigt på soffan... och nej, det är inte jag, Älsklingen och Gossen.............
utan det är jag, Älsklingen och Wilma.
Hon kände sej säkert utanför och ville umgås med oss nu när Huliganen som alltid terroriserar henne (läs: Alvin hihi! ) ligger och sover.
Så hon kröp ner med oss! :-)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alvin fick förresten en t-shirt av Amanda igår. Vad jag förstod så hade hon inte hunnit använda den själv, hon var alldelens för snabb på att börja gå! :-P

Sötungen!! Som har sovit heeeeela natten i egen säng!!
Visserligen så var ja tvungen att vara vaken mellan 02.50-03.40. Då bökade han och hade sej, men till slut så somnade han.
Jag tror att vi alla sover bättre när han sover i egen säng...

Nu ska jag gå till soffan igen och mysa med min Älskade Älskade. Min Bästis! Min Själsfrände! Mitt Allt!
♥♥♥Älskar! ♥♥♥

Foto på min frisyr får ni imorn istället!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0