Bilder

Idag efter jobbet for jag till huset och fotade lite.
Men det är ju inte klart än på långa vägar... men det tar sej! :-)

KÖKET
...före...

 
...efter...

 
Som ni ser är det ganska rörigt än.
Men Älsklingen är där nu och har börjat med kakelarbetet...

TOA
...före...

...efter...

Åh, jag gillar verkligen toan.
Det är fortfarande papper på golvet och vattenlåset är inte inkopplat.
Skåpluckorna är inte på plats...
Men det blir fint när det är klart!! :-)

HALLEN
...före...
 
...efter...

Hade inga bra "före"-bilder.
Men det var en väldigt mörk hall...
Den känns mycket större nu när det är ljus tapet.

VÅRAT SOVRUM
...före...

...efter...


Jag är så himla nöjd med sovrummet!
Längtar verkligen tills man får börja inreda det!

Allt småpyssel är ju kvar i alla rum.
Inga lister är på plats, varken i taket eller vid golvet.
Fönter måste skrubbas, eller målas. Beror på.

Tyvärr glömde jag ta bilder på Gossens rum, men det ska väl komma upp nån dag... :-)
Och nu när jag gick igenom bilderna så såg jag att jag inte hade några "före"-bilder på TV-rummet...
Men jag ska fota där innan jag river mer tapet nu....

Nu ska jag hoppa i säng.
Jobb imorn.

KRAM och Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken skillnad i köket! Kommer bli jättesnyggt när ni är klara. Förstår att du gillar toan, väldigt snyggt blev det. Läcker tapet i sovrummet :)



Men gud va mycket ni hunnit med på så kort tid. Spännande att se hur arbetet fortskrider :)



Kram

2009-04-19 @ 09:20:07
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Sandra

Åh så fint ni kommer få d! :-)

Kanon snyggt!

2009-04-19 @ 23:45:02
URL: http://sandrarandeblad.webblogg.se/
Postat av: Anu

Hej!



Det tar mycket tålamod att remontera. Men jag tror att det blir fint. Jag skickar mycket kraft till er!

2009-04-22 @ 17:30:40
Postat av: helena

vad fint ni får det...vet hur det är 1000 saker att tänka på,man kan knappt sova för det rör sig så mycket i skallen...tänkte bara säga att jag länkar till dig så de e ok?

2009-04-22 @ 20:09:04
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0