God kväll!

Yes!
Igår fick vi klart hallen! Jäääh!
Eller sista småbitarna har Älsklingen fixat idag med sin pappa.
Nu är dom och tapetserar vårat blivande sovrum... Det är så kul!
Nu går det verkligen undan! :-)
Mange och Desso var hit igår.
Först så åt vi middag här, sen åkte vi till huset.
Mange är ju elektriker så han skulle kolla elen...
Det var inte nåt mer med det. Fixa så att Alvin får lyse i sovrummet sitt...
... men efter många, många, många suckar och funderingar så hade det gått en och en halv timma och vi var på rutan ett igen.
Vet inte vad det var, men det var nån konstig koppling eller nåt sånt.
Ja, som sagt, jag vet inte. Jag är inte elektriker... hihi!
Jag, Älsklingen och svärfar var i huset till efter kl 23 nångång.
Var helt slut när jag kom hem!
Jag tror inte att jag hann ligga i sängen 5 minuter innan jag sov!
Utmattad!

Idag har jag och Alvin varit och kört Cissi till flyget.
Det är alltid lika tråkigt när hon åker.
Även fast vi inte träffas så ofta eller pratar så mycket, så är det nästan lite tomt när hon far...
Jag kan inte riktigt förklara hur jag menar.... men men....
När vi kom hem for vi till pappa min.
Fikade lite och jag dammsög bort det mesta av katthåret.
Herre Gud, vad dom släpper hår! Jössös!
Jag vet inte hur jag ska klara av att ta tillbaka dom nu när man är van att inte ha katthår.
Jag har aldrig brytt mej om djurhår, men nu!
Jag har nog blivit för bortskämd utan dom! :-)
Efter vi varit hos pappa så for vi till huset.
Dom hade hunnit 3 väggar i sovrummet!!! Jääh!
Sen var det middag hos svärfar. Fläskfile, ris och beasås! Mmm!! GOTT!!
Kom hem just efter 19 och Alvin gick och la sej.
Så nu sitter jag här.
Leker lite med datorn.
Ska kika genom bloggarna.
Och så kanske det blir att leka mer med lite bilder.
Har ju använt mej av Picasa.
En mycket enkel variant att leka med bilder.
Enklare än Photoshop. Men absolut inte lika mycket du kan göra.
Men ska du bara göra små förändringar så är det bra!
Jag har skaffat webbalbum också.
Gå in och kika här!

Nå, gott folk, ha en trevlig kväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0