Kväll

Blev några timmar i huset idag.
Tyvärr glömde jag kameran igen...
Men jag lovar att bilder kommer att komma upp nån dag i veckna.
Fast det är nog roligare att se sen när allt är klart. När möbler och allt är på plats.
Ja, vi ser ju.
Vad tycker ni?

Fick badrumsinredningen på plats idag.
Och det är betydligt mycket mer jobb än man tror.
I badrummet höll vi på i över två timmar.
Och ändå var möblerna nästan helt ihopmonterade.
Men det ska mätas och borras och skruvas och kontrollmästas... osv.... :-)

När vi var klar med badrummet så gick vi över till svärfar där Lillgossen var.
Men han sov när vi kom.
Han hade slocknat på soffan... Utmattad! :-)
Beställde pizza till middag. Och efter middagen for vi hem.
När vi kom hem så åkte Älsklingen iväg till Matte tror jag.
Dom skulle planera fjällresan...
Och Gubben badade.


Nu ligger Lilleman och sover, och jag kollar TV och läser bloggar.
Ska nog hoppa i duschen strax.
Sen tror jag faktiskt att jag ska fila naglarna och måla dom...
Måste passa på nu innan jag börjar jobba på onsdag... hihi!
Det blir en hårdstart! 15.00-19.15... Huuu, hur ska jag orka! Hahaaa!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såklart vill vi se bilder redan nu (eller iaf jag ;))

Vilken söt badpojke du har..och så stor han blivit. Om du glömmer kameran alla gångerna så kommer jag iaf på husinspektion till sommaren :)

2009-04-13 @ 10:30:43
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Angelica

Hej! kikade in på din blogg och såg att våra söner heter likadant :) grattis till den nya graviditeten också! hoppas allt går bra.

2009-04-14 @ 08:52:11
URL: http://honeybum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0