Strålande väder

Oj vad vackert väder det är idag.
Så om en timma cirka ska vi ut med skoter.
Älsklingen mår inte så bra idag. Han var ju och "kollade fotboll" (läs:drack öl) hos David igår, så idag har han ont i huvudet! :-)
Jag och Gubben har just ätit frukost.
Eller Gubben har ju ätit välling kring 7.30.
Men nu har jag ätit mackor och Alvin har ätit lite med mej.



Nu måste vi börja klä på oss.
Matsäcken är packad, men vi går fortfarande i pyamas här...

När vi kommer hem så måste vi bege oss till huset på en gång och börja dona där.
Imorn kommer ju tapeterna till hallen.

Så, vi kanske hörs ikväll.

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

jaaa de va sjukt läskigt! men tur att de gick bra iaf, har dock aldrig varit så rädd i hela mitt liv! förresten, imorgon kommer jag & freya upp till töre, åker med robin som varit i umeå nu i helgen, då kanske vi ses nere på byn eller nå! :)

2009-04-05 @ 17:29:00
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0