tandvärk!!!!!!!

aj, aj, aj!!
jag har så ont, så jag vill sjunka genom jorden!
har aldrig tidigare haft tandvärk. och jag önskar inte ens min värsta fiende det här.
det började igår morse, men jag trodde det berodde på att jag hade bitit ihop käkarna för mycket.
men inte, det blir bara värre och värre.
så nu ligger jag och väntar på att dom ska öppna hos tandis.
har knaprat tabletter i natt och gurglat med lysterin.
somnade före 20 igår av denna fruktansvärda värk.....
jobbar eftermiddag idag, så om jag r bättre i munnen ikväll så ska jag skriva och uppdatera lite vad som hänt dom senaste dagarna.

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh stackars! Det är verkligen hemskt o ha tandvärk! Hoppas det blir bättre snart

2009-04-29 @ 09:08:10
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Stina

Aj aj aj.. Ja du, hoppas du inte får som jag hade..

DÅ lider jag med dej...

Den värsta smärta som finns..

2009-04-29 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0