Betydligt bättre!

Nu känns allt bättre!
Enklare och inte alls lika jobbigt som det har känts den senaste tiden då det ena har avlöst det andra.
Det känns till och med bra nu när det regnar!
Det verkligen ösregnar ute! Mysigt!

Jag och Lilleman sitter och kollar TV. Och så spelar Lilleman gitarr också och sjunger iian-liian-leej... haha!
Han är fortfarande snorig, men det märks då inte på hans ork.
Han har nästan mer energi än vanligt! Springer runt som en virrig höna från ena rummet till det andra... :-)


Mamma kom ju i fredags och hjälpte till med städning här hemma innan Bebis kommer. *tusen tack mami*
Och så självklart bakade hon också!! Mmm! Rieskka. Det godaste brödet som finns! Åh!
Åt nästan en hel kaka till frukost igår! :-)
Hon hann även med att baka en blåbärskaka.
Så det blev blåbärskaka och vaniljsås till lunch. Nyttigt va?? :-)
Tyvärr for hon hem igår... :-( hade varit roligare om hon hade kunnat stanna längre....

Älsklingen jobbar helgen nu, och till veckan är det eftermiddag. Det är nog dom tråkigaste skiften han jobbar.
Speciellt helgen. Då åker han 5 och kommer hem 18...
Måste planera nästa vecka vem som ska ta Alvin och vem som ska köra in mej om det skulle vara så att Bebis känner för att komma ut när Älsklingen är på jobbet.
Någon frivillig?? :-)

Här är några bilder från stugan också...
Och den fina fisken som Älsklingen fick på första kastet! :-)


Alvin har missuppfattat det här med vattenkrig... hihi! Alltså att man ska spruta på motståndaren.


Det blev en sväng med fyrhjulingen också.


Såhär ser jag ut nu.
Vecka 38......... bara 10 dagar kvar nu!


Nu är det lunchdags för Lilleman och sen sova.
Hoppas ni får en fin dag även fast det öser ner ute.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så skönt att allt känns bättre...och vilken jättemage du fått. Tur att du inte ska släpa runt på den så länge till :)

2009-08-30 @ 10:40:57
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Stina

Tjockis;)

2009-08-30 @ 13:09:32
Postat av: Sofie

Haha..ja jag skrattade gott åt mig själv också..ler men nu har jag lärt mig det...förhoppningsvis känner jag till det nästa gång det inträffar ler

2009-08-30 @ 15:29:12
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: therese

du är så fin :D

2009-08-30 @ 16:53:37
URL: http://thereseomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0