Duktig

Oj, vad jag har hunnit med mycket idag!
Cyklade till Lars och Teija där jag träffade C, P och E. Elise fick sin present.
Tusan att den lilla tösen har vuxit! :-) I och för sej så vore det ju underligt om hon inte hade det, för det är ju ändå nån månad sen vi träffades... hihi...
Vidare ner på ICA. Plockade lite i frukten, drack kaffe och fikade chokladmuffins! Gott gott!
Gjorde fruktordern till onsdag och sen handlade jag hem lite lunch.
Jag måste då säga det, jag hade nog den snyggaste kassören som finns!

Nu syftar jag alltså på lill karln som sitter ner, och inte på Fia... HAHA!

På väg hem cyklade vi förbi Helen och Micke. Surrade lite snabbt och sen hem.
Jag och Alvin lunchade lite kräm och mackor.
John Blund ville hälsa på Lilleman så han la sej efter maten.
Jag däremot var duktig och somnade INTE.
Nu när Gossen sover så har jag hunnit packa till mej, Älskade och Lilleman.
Vikit tvätt, duschat och nu bloggar jag lite.
Klockan är inte ens 14 och jag har hunnit med så mycket! Va?
Nog är jag väl duktig! ;-)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.
Kanske sätta mej ute på altan en stund innan Gossen vaknar.
Älsklingen har hört av sej och han är väl hemma på ca 3-4 timmar! *LÄNGTAR*

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0