Sådär...

Nu är det så att jag har inte hunnit plocka bort från andra sidan TV-bänken.
Det är nämligen så att samma kväll som jag hade plockat och donat, så när jag gick och la mej efter duschen så började det göra sååå ont i ryggen.
Blev bara värre och värre.
Först trodde jag att det var förvärkar.
Ja, det gjorde så ont så mellan 1-6 på natten så tog jag 6 alvedon...
Somnade först vid 4-tiden. och vaknade vid 6.
Jag måste tacka min underbara älskade för att han stod ut med mej på natten.
Han masserade mej så att jag kunde slumra till ett tag. *tack tack tack*
Väntade på att klockan skulle bli 8 så att jag kunde ringa BM.
Hon ringde spec.mödravården i Sunderbyn, och dom ville att jag skulle komma in.
Kl. 9 bar det av mot Luleå.
Jag lades i CTG på en gång.
Allt var bra med bebisen. Ingen förlossning på gång... *pustar ut*
Blodprov och urinprov lämnades. Och jag fick prata med läkare.
Blev skickad på ultraljud där dom kollade njurarna.
Kl 15 blev jag inlagd för att dom egentligen inte kunde komma på vad det kunde vara.
Men dom ville ha mej där för att testa smärtstillande... *tack gode gud*
När jag fick det så kunde jag ÄNTLIGEN somna. I 2 timmar.
Mina Älsklingar hade då varit hem och hämtat grejor till mej och kom tillbaka vid 17.30.
När dom for igen så somnade jag om....

Den natten fick jag sova en hel del.
Somnade vid 22-tiden och vaknade vid 8 på morgonen.
Med undantag för alla gånger jag vaknade på natten.
Toabesök och sånt... :-)
Och jag vaknade vid midnatt av att jag ropade på Alvin.
Jag drömde att han sprang omkring i rummet och tröck på en massa larmknappar... haha!

Igår eftermiddag fick jag komma hem.
Men inatt har det varit jobbigt igen.
Smärtstillande hjälpte inte lika bra som dagen innan... så några få timmars sömn i natt bara.
Plus att Lilleman har haft ont i magen och vaknat några gånger...
Men nu på morgonen har jag fått sova.

Måste ju visa er vad MIN ÄLSKADE "gett" mej.......

Visst är den liten och gullig.
En perfekt bloggdator... Hihi! *tusende tack älskade*

Så mina vänner. Så kul har jag haft det... :-)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch då låter inge trevligt det där, hoppas de bättras på!

2009-08-14 @ 11:51:53
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: svärmor

Krya på dej!!

Vilken fin Bregott-paket du fått!! Okej...nog är den lilla datorn också lite fin avis:(. =))))

2009-08-14 @ 13:28:18
Postat av: svärmor

Här får du också nå nyttit att göra :). Jag är SÅ facinerad!!



http://www.alltihemmet.se/filmrummet/filmer/2007/forsta-filmen/index.xml

2009-08-14 @ 13:46:29
Postat av: dyslektiker

n-y-t-t-i-G-t ska det vara :/

2009-08-14 @ 13:49:00
Postat av: Sara

krya på dej!

2009-08-14 @ 14:49:02
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj! Trodde nästan att du skulle skriva att bebben kikat ut...men h*n får väl vänta en stund till tycker jag :)

2009-08-14 @ 16:58:57
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Tessah

Åå va jobbigt du får ha ont sådär.

Låter ju nästan som njurstas, det bruka ju bli värre då man lägger sig ner speciellt.

Hoppas du slipper det däronda igen..förutom då det är dags föda så klart :)



KRAAM

2009-08-15 @ 09:28:56
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0