Sjukstuga

Jaha, då har Älsklingen också gått och blivit sjuk... *suck*
Och Alvin är fortfarande snorig, men inge feber. Det är ju bra!
Än så länge känner inte jag av någonting.
Lite trött bara, men det vet jag beror ju inte på nån sjukdom inte....
Snarare alla nattliga toabesök.
:-)

Sitter och kollar på förlossningsakuten på TV4 nu.
Kommer ihåg att när jag väntade Alvin så såg jag alla dessa förlossnings-program.
:-)
Och på Djurpolisen i Houston. Konstigt va??
:-)

Jaha, hur har ni det idag?
Har ni några sjuka barn hemma?


KRAM


Kommentarer
Postat av: frida

de märks att alla barn börjar komma tillbaka till dagis/dagmamma nu.. freya har också börjat snora :p

2009-08-31 @ 19:48:32
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0