Hos Gammel-fammo

När jag hade varit och lämnat Alvindagis så knatade jag och Lovisa vidare ner på byn.
Först på ICA för att få i sej lite kaffe, sen vidare till Hemgården för att hälsa på min farmor.

Hon tyckte det var så kul att vi kom på besök. :-) Sötfarmor!
Och hon kunde inte förstå att Lovisa skulle bli en fullvuxen kvinna...! :-)
-Tänk att vi alla har varit såhär små. Och att vi alla blir vuxna människor, sa hon flera gånger om :-)

Ser ni att Lovisa har på sej pyamas...? Hihi! Men det gick lika bra det. :-)

Hahahaaa...! Vet ni vad farmor säger när jag säger att jag är så hungrig för att jag inte ätit på hela dan.
- Ja, men du är då inte mager iallafall!
Hahah! Hur jag fick skratta!
Ärlighet varar längst!

Nu var det tänkt att jag skulle lägga mej på soffan och vila en stund, men jag känner att jag är hungrig, så bäst att äta innan Lovisa vaknar...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor Päivi

Vad kul... Hur är det på Hemgården? Kan inte du plåta inredningen och sånt på Hemgården nån gång, så har jag nåt att visa åt mina arbetskompisar, hur bra dom har tex hjälpmedel och rymliga toaletter etc, etc. Du kan ju skicka bilderna på min mejl. ;D

2009-12-02 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0