Nästan klar!

Jääh!
Igår var jag och Älsklingen iväg till Haparanda och Torne och handlade julklappar...
Och det mesta blev faktiskt köpt...
Härligt...
Älsklingen handlade ju klappar förra veckan också, så kära Lilleman här hemma har fått en del.
Visst har Lillfia också fått massa klappar... men mest kläder och sånt.
Har kvar att köpa till mina gudbarn Niklas och Elin.
Till Niklas vet jag redan vad jag ska köpa... Elin är lite krongligare.
Så om ni har förslag på vad man kan köpa till en 8-årig shoppinggalen tjej så säg! :-)

Mamma min kom igår, så hon ligger just nu och vilar med Alvin.
Älsklingen har jobbat natt så han ligger också och sover.
LillGumman med...
Sömntutor!

Ikväll åker jag, mamma och barnen till Kalix och ska sova där.
Mamma ska baka bullar! Mmm!
Hon gör verkligen dom godaste bullarna som finns.

Nu ska jag passa på och plocka undan lite innan huset vaknar...
Fortsatt trevlig tisdag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt med en liten julklappsresa.



ja, kan lägga in receptet på dumlemuffisarna, kommer snart=)

2009-12-09 @ 07:15:03
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis! Det gör ju SVIN ont, ibland känns det s om att armen domnar bort? Tur då att någon fler har haft ont, Joni tycker jag överdriver men då har jag ett vittne ;):D . thihi

2009-12-13 @ 12:56:39
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0