Nu är julgranen klädd!

I förrgår tog vi in julgranen.
Jag ska tala om för er att jag alltid har försökt ha en stilren julgran.
För två år sen var den t.ex. guld och röd.
Och nåt år innan det så var den blå och silver.
Jag har verkligen avskytt plottriga granar...
Men i år... ja, då är den i alla världens färger och former.
Alvin har fått hjälpa till och klä den... :-)


Han hängde som alla pumlor på ett och samma ställe... :-)

Den här julpumlan kommer jag ihåg från när vi klädde granen hemma när jag var liten.
Jag tyckte den var såååå fin! Och det är den ju också...
Trotts alla olika kulörer så blev den så grann... Fast julgransmattan saknas... Få ta och inskaffa en imorn om jag hinner...

Alvin älskar ju tomtar, så jag köpte två stycken till han när jag var i Happis.
 
Tycker själv att dom är fina.... Och så går dom att hänga i granen också...

Nu kallar Gumman på mej.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0