Dålig på helger

Jag är verkligen urusel på att blogga på helgerna!
Vet inte varför?
Kanske för att jag gör så mycket annat just då...? Eller gör jag det?
Njae, jag tror inte det. Jag gör nog lika mycket.
Men jag ägnar nog mer tid tillsammans med familjen.
Igår var vi till Haparnada och Torne. Var in på IKEA en sväng, men det blev inte att köpa nåt speciellt.
Ett gossedjur, leksak och tallrik till Gubben. Det var det vi handlade där.
Men när vi var där hade vi väääldigt kul!
  
Fruktkorg, tårta och blomrabatt... hihi! Dom hade börjat sälja mössor på IKEA!!! :-)
Efter IKEA for vi på Hassans och käkade pizza!! Där har dom jordens godaste pizza!! MMmmm!!
Såklart så fick man inte ha sin mat ifred, Alvin skulle ha påde pizza och cola!

 
Sen for vi över till Finland för att köpa lite korv och sånt finskt.
När vi var på TEX så hittade vi en riktigt fin mössa till Gossen, kanske inte rätt storlek bara! :-D


Sen bar det av hemmåt.
Jag, Älsklingen och Gossen, alla tre var jättetrötta.
Som tur var så körde Älsklingen hem.
Jag däckade i bilen tillsammans med Alvin!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag har jag jobbat.
Visserligen var det bara drygt fem och en halv timma... men jobb är jobb...
När jag kom hem från jobbet  så hade Älsklingen färdigt mat åt mej!
Åh så gott det var!
Kyckling och ris.
Och Gossen var ju såklart tvungen att äta med oss!
Han gillar verkligen ris! :-)

Undra egentligen hur mycket som verkligen for i munnen...! :-)

När jag hade varit på jobbet idag och Älsklingen höll på med mat så gick han in i TV-rummet för att se vad Gossen höll på med.
Där fann han Alvin...

... jepp, stående i soffan med min kamera i munnen!! hihi! Lite söt är han i alla fall!! ♥

Nu ligger han och sover och jag funderar på att göra samma sak.

Vi hörs säkert imorn!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men fyfyfy att ni inte kom förbi på en kaffe! Och va stor han verkar ha blivit gossen eran! :D

2009-02-15 @ 22:17:07
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Catja

Hihi! Vad kul när har börjar bli så uttryckfull! :)

Sötisen!

2009-02-16 @ 07:58:36
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hohoo! Hellöu, du har gamla länken till mig bara så du vet! Kram kram

2009-02-16 @ 15:56:25
Postat av: frida

hihi hon tackar :) och shit va stor alvin blivit! har han börjat gå nu & sådär? :) kramar

2009-02-16 @ 17:37:16
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: svärmor

söööötungen!! Ni verkade ha riktigt roligt på shoppingsrundan =). Jag hade velat vara med :/(med min sjuka humor, ehe-ehe)

2009-02-16 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0