Feberfri natt!

Hooo! Äntligen en feberfri natt!
Men nu ska jag inte ropa Hej förrän jag är över ån.
Visserligen har han inte feber nu, men det kan komma till eftermiddagen.
För han är ju inte pigg pigg...
Nå, med tanke på att han har haft feber i 5 dagar så kan man ju inte räkna med att han ska vara fullt frisk på en gång.
Imorse har vi fått sovmorron till 9.
Jag vaknade innan mina killar.
Låg bara och tittade på hur fina dom är.
Vilken tur jag har att jag har dom!!!
Ä L S K A R ! ! ! !

Ni skulle ha sett hur Alvin såg ut i håret när han  vaknade.
Tyvärr fick jag ingen bra bild... men jag visar på ett ungefär hur det såg ut! :-)

Riktig rockabilly!!!! Hahaaaa!!

Nu ska jag gå och sjunga med mina killar i TV-rummet.
Älsklingen spelar gitarr och LillÄlsklingen sjunger! :-)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vilken söt frisyr ;D



Skönt att han burjar bli friskare! Amanda har fått magsjuka, hon har spytt hela natten, stackars lilla :(

2009-02-05 @ 12:51:12
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0