Helt vanlig dag

Lördag.
Inget märkvärdigt.
Har haft pyamas på mej tills alldelens nyss bra. Skönt att bara slappa. Bara vara!
Nu har jag i alla fall klätt på mej. Ska ner ppå affären snart.
Sen kanske en sväng förbi till Helen och hälsa på.

Älsklingen ska öla ikväll så jag och Gossen ska mysa är hemma ensamma.
Ligga i sängen och se på Melodifestivalen. Tror jag. Om det inte är nåt bättre på TV.

Har ju tänkt tatuera mej jag med. Men jag kan inte komma på vad jag vill ha.
Nån (Cejt) kanske kan hjälpa mej?? Du är ju som duktig.
Vill ha nåt i färg tror jag. På skulderbladet eller på vaden.
Jag drömde inatt att jag satt hos en tattuerare, han skulle precis till att tatuera mej, men då kom jag på att jag har ju inte sagt nå vad jag vill ha.
Så vi började bläddra i en massa pärmar med döskallar, katter, pinuppor. Men jag hittade inget som dög...
Då sa jag att han skulle göra en "flickig" döskalle.

(lånad)
Kan det ha blivit nåt sånt här...? Då hade jag inte varit nöjd tror jag... :-S
Jag vaknade innan jag hann se hur den såg ut... :-(

Ganska tråkigt inlägg, jag vet....
Nå, men jag hade inte så mycket att säga.
Ha en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Catja

Men vilken känsla ska d va över den? Hur ska den kännas? :) Rocker/tjejjigt/Alvin/old school aktigt/Monster/MÖnster/blommigt..... ???

2009-02-07 @ 17:27:07
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0