Hm!

Nu har vi varit på Grytnäs.
Dom hittade inget fel på Gossen. Men sänkan var på 36...! Konstigt!
Normalt ska sänkan ligga under 10.
Men läkaren trodde det var ett virus.
Om det är en bakterie så brukar sänkan vara på över 100 typ.
OM jag förstod han rätt.
Dom kollarde öronen och halsen på han, men såg inget...
När ska denna lilla krabat bli kvitt allt?????????
Jag börjar bli less nu!
Inte på Alvin. Men på att den stackaren hela tiden drabbas av nåt!!!!! :,-( *mammahjärtat gråter*

Han är inte heller pigg. Han var till och med piggare igår.
Nu ligger han och sover igen.
Fick inte i han nån mat heller. Kräktes upp lite nu när han fick alvedon.
Men på vägen hem från kalix åt han visserligen en halv burk med fruktpuré och två strips och liiiiite liiite hamburgare...

Nå, då ska väl jag gå och lägga mej med mina killar i sängen.
Känns som om det kommer bli en likadan natt i natt som det var förra natten.

KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmorsan

Hoppas min och din gossebarn kryar på sej snarast!!!

Min mammahjärta gråter också.

Massor med kramar och pussar till dom båda!!!

Och krafter till dig utöver kramarna...

2009-02-04 @ 20:04:01
Postat av: Catja

Hojjah... Hoppas gubben snart blir frisk. Hälsa honom krya på sig! Jag ska skicka lite helande tankar åt honom! kram kram

2009-02-04 @ 20:50:52
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0