Tandläkarbesök

Har precis kommit hem från tandis.
Alvin har haft sin första kontroll! :-)
Det gick jättebra. Han bet mej i fingrarna och så, men annars så gick det fint! Hihi!
En sak jag inte visste, det var att man ska börja borsta med tandkräm på en gång tänderna kommer fram.
Men på tandkrämen vi fick från BVC när Alvin föddes stod det att den var från 5 år!
Nå, vi fick en ny nu så nu ska här börjas borsta med tandkräm!!

Skolbackens Förskola ringde igår och sa att vi fått plats där!!!! :-)
Gissa om jag blev glad!!!
Det var ju dit jag ville!!!!!!
Skönt!

Var på Sjung och Lek igår.
Mycket barn som vanligt.
Och nu har fria förskolan börjat komma dit, så det var en massa nya ansikten...
Men roligt hade barnen!
  
Moa och Alvin leker.
Alvin ska såklart in och ut ur lådan...

I onsdags så var ju jag och Kicki med pojkarna till Vitå och hälsade på Jennie. Och dit kom Frida också med hennes lilla gosse...

Jennies Robin och Fridas Gustav

Hela gänget samlat.

Alvin var barnvakt till Robin

Innan vi åkte till Vitå så var vi hemma hos Kicki och Dennis.
Och när vi skulle klä på dom så hittar vi dom i TV-rummet........

..... där hittade vi dom i DVD-lådan. Och dom hade så roligt! :-)
Busungar!

Idag blir det att jobba. Börjar kl 15.
Och så är det jobb imorn med. Men söndag ledig.
Får hoppas att det är bra väder då så man kan fara ut och grilla!!

Nu ska jag plocka till här hemma innan jag ska iväg.

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

haha vilka buspojkar! :)

2009-02-20 @ 22:27:54
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: therewq

2009-02-23 @ 20:24:55
Postat av: theresa

varför har du inte sagt att du har en hemsida????? dumma du:-(

2009-02-23 @ 20:26:26
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0