Filosof här hemma

Äntligen har jag fått in bilderna på datorn.
Vet inte vad som varit fel, men jag har inte kunna lägga in dom... varken direkt från minneskortet eller med kabel. Nåja, nu behöver jag ju inte tänka mer på det för att bilderna är ju på datorn nu.

Har kommit på att våran lilla Gosse är en riktig filosof.
Han kan sitta flera minuter (ja, minuter är vääääldigt länge för honom. Som flera timmar för en vanlig människa) och bara se i sina böcker.
Han verkar vara låååångt borta när han sitter med dom.
Som om han funderar på livet.
På ett djupare plan.
Han satt i säkert 20 minuter med sina böcker idag. Han har ju sina favoriter som t.ex Nalle Puh som han fick av Dennis när han fyllde år, och två andra böcker om en ko och ett lamm som han fått av farmor sin.
Alla tre låter så det kan nog vara därför han gillar dom! :-)
Tänkte ta ett foto av han när han sitter där och funderar, men just som jag tog fram kameran så lessnade han!
Typiskt!

Idag har jag syndat som bara den! *förlåååååt*
Till lunch har vi ätit nuggets med jasmineris, söt/sur-sås och cafe de paris-sås!! Mmm! Gudomlgt gott!!
Som jag har saknat jasmineris!!!!! Mmmm!!
Intenog med att det vart allt det till lunch, utan till fika innan Älsklingen for på jobbet blev det.................

S E M L A !
Men nu är det såhär, förra året åt jag inte en enda tror jag. Och om jag åt, så åt jag bara en!
Så då fick jag nu!
Och så får jag på fettisdag!
Den kallade på mej, för när jag gick förbi så lös det vara vaniljkräm på förpackningen!
Och det finns inget godare än semla med vaniljkräm!

Har inte gjort så mycket idag.
Försökt städa i denna skokartong som Stina kallar den.
Men det känns inge kul... Hinner bara plocka undan så blir det snabbt lika stökigt.
Men idag har jag fått dammsuget och tvättat en massa maskiner. Säkert fyra. ÄNTLIGEN!

Det här klarade Gossen av medans jag satt vid datorn.
Och glöm då inte vad jag skrev om att jag städat idag.
På max yvå minuter så hann han med det här....

Det kanske inte ser så farligt ut, men alla som vet hur vi bor förstår alltså att detta är nästan hela TV-rummet!


Nu vill min lilla Prins ha välling och sen är det dags för han att gå och sova.
Så det är bara att börja göra i ordning för natten nu.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ceit

För att jag ska klara av fettisdagen så får vi nog skeppa iväg mig till Nepal eller nått... :(

2009-01-19 @ 18:28:19
URL: http://catjaa.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Fy bubblan vad gott med Semla! Den var du värd efter all städande :D

2009-01-19 @ 18:34:38
Postat av: Jenny

Fy bubblan va gott med Semla! Den var du värd efter allt städande :D

2009-01-19 @ 18:35:12
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0