God Morgon!

Imorse har vi fått sova till halv 7.
Men faktiskt var jag inte såå trött. Konstigt nog! Jag somnade inte förrän vid halv 12 fast vi gick och la oss just efter 10.
Men Gossen har inte bråkat så mycket i natt.
Han vaknade en gång innan jag hade somnat, och sen vid 2-tiden och kl 4. Då tog jag över han i våran säng.
Det är ju trots allt så mysigt att ha dom brevid sej!! :-)

Nu går han omkring här med sin bil i full karriär och så går han fram till spegeln och flinar när han ser sej själv!
Han gillar verkligen sin spegelbild.
Alltid när han ser sej själv så blir han så glad!!! :-)

Nä, nu ska jag ta och gå och göra mej nån leverpastejmacka! Mmm!
(jag vet, dte är inte GI, men jag är sååååå less på ägg!!!!)

Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0