Gott Nytt År!

sedär, då var 2008 förbi...
Och det här året gick undan! Jössös! Och om 6 dagar blir våran Gosse 1 år! Förstå! Det känns som bara nån månad sen det var jag låg på BB... :-)

Igår var en väldigt lugn kväll... Pappa kom på middag.
Vi åt fläskfilé, ungsrostade grönsaker, fetaost-sallad, svampsallad, baguetter, tzatsiki... Så gott!
Älsklingen hade verkligen lyckats! Som vanligt! :-P
Pappa kom väl vi 20-tiden. Vi var lite sena i planeringen, för att jag jobbade till 14 och efter jobbet packade vi ihop våra grejor och "flyttade" till Pekkas pappa.
Han har rest bort så vi ska nog vara här i två veckor. Prova på och vara husägare! Hihi!

Kollade på UFC efter maten och sen kollade vi när alla andra sköt upp sina "pengar" i luften... Haha!
Det var faktiskt inte så mycket i år som det brukar vara... men lika bra är väl det!
Gossen sov då bra trots allt smällande...

Måste väl börja planera Gossens födelsedag snart... Hmm...
Jag hade ju tänkt baka tårtan själv. Botten och allt, men vi får väl se om jag orkar... Stina gillar nog inte att jag köper... men men... :-)

Idag blir en väldigt lugn dag. Kanske att vi tar en promm sen när Gossen vaknar. Men det är ganska kyligt idag.
Tror det var kring 17... Brr.... kallt kallt!
Men det ska det ju vara när det är vinter, eller hur? :-)
Nu ska jag nog ta på mej lite kläder och sen äta lite frukost.

Hoppas ni inte har allt för mycket skallebank en sån här dag!
Ha en bra dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina

Jo jag blir skit sur om du inte bakar.. Du är mamma nu å allt.. jag kan hjälpa dej om du vill. Tindra vaknade av alla KAABOOMM!!! så hon tittade på raketerna genom fönstret..

2009-01-01 @ 10:54:45
Postat av: Sofie

GOTT NYTT ÅR!



Tyvärr har vi redan åkt från Kalix, är i Sthlm nu. Åkte redan den 28/12. Men jag kommer tillbaka i februari då SKA vi ses :)

2009-01-01 @ 12:09:23
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Sara

Brukar du oxå kolla på UFC, hahaha ;D



God fortsättning!

2009-01-01 @ 13:58:06
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vad kul att "flytta" till hus! Ni skulle egentligen ta och flytta dit på riktigt. Juhas hus är ju jättefint,speciellt om man har barn. Fin stor gård och lugnt område.

2009-01-02 @ 14:11:10
URL: http://ch84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0