Ingen lust

Jag har verkligen bloggtorka nu.... Har ingen lust alls att blogga.
Det är nästan så att jag inte ens läser bloggar.
Eller jo jag läser endel bloggar som inte går att vara utan! :-)
KOmmer väl att blogga mer sen när jag får lust...

Idag ska jag och Alvin med Dennis och Kicki och äta lunch på Källan.
Dom har palt idag!! Mmmm!!!
Sååååå länge sen man ätit det när man GI:at.
Sen vet jag inte vad som händer...
Blir nog att vara hemma som vanligt.
Jag är så spyless på denna lägenhet.
Få sen nu hur det blir med huset.
Han som bor där lovade ju att vara ute sista den här månaden, men jag tvivlar lite.... Sån tur kan vi inte ha!

Nå, nu måste jag rädda Alvins kl'der.
Han sitter och leker med vatten, mjukkaka, smör och ost.... Kladdigt värre!! :-)

Justdetja, igår var jag med Alvin till Grytnäs och lämnade blodprov.
Han var så duktig så!
Han grinade ingenting, men han var sur när vi höll fast hans hand. Det ´var ju från tummen dom tog blodet...
Så om några dagar får vi veta om han är alergisk mot katterna eller inte!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp nu e man tillbax i norrland igen borta bra men hemma bäst:)min karl fick jobb här så vi flyttade till luleå precis när jag började tycka om sthlm och fick ett jobb som jag trivdes med men det är skönt att vara hemma.Joo vi ska till Levi i helgen ser fram emot det har aldrig varit där har hört att det ska vara bra.

Ha de bra kram

2009-01-28 @ 20:54:54
URL: http://chilidivan.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vad är det för hus ni ska flytta till? (Nyfiken)

2009-01-29 @ 11:34:16
URL: http://ch84.bloggagratis.se
Postat av: Catja

Ja jag undrar också vicke hus d e!

2009-01-29 @ 17:14:49
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0