Jag har fått en Mammablogg-Award!


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!* 


Fick denna award av Tessah och Catja!
Tack ska ni ha!
Jag vill såklart ge tillbaka till er. Ni har fantastiska bloggar båda två. Och båda ni är två starka personer. Beundrar er som mammor och som bloggare! :-)


Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till:

Johanna
En väldigt duktig mamma, som försöker klara av vardagen trots att det inte är så lätt alla gånger.
Men hon kämpar sej igenom vardagen!
Tyvärr är den lösenordsskyddad, men en award ska den ha iallafall!!

Sara
Min svägerska (? Heter det så?)
Här händer det grejor varje dag. Lika intressant att läsa hur dom har det varje dag! :-)
Dessutom är hennes dotter lika gammal som Alvin. Amanda är 2,5 månader äldre.

Frida
Denna blogg ligger just nu och vilar. Men förhoppningsvis så får jag snart fortsätta och följa hur dom har det.
Ung mamma som fick barn just efter oss.

Det är nog dom mammabloggarna jag följer dagligen.
Sen kommer man ju in på andra bloggar varje dag, men just nu kommer jag inte på nån.

KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmor

Grattis för AWARD!!

Du om nån är verkligen värd det!

2009-01-12 @ 22:00:13
Postat av: frida

tack danni :) du får en av mig du med!!! jag har uppdaterat nu ifall du vill veta allt som hänt osv...

2009-01-17 @ 16:48:42
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0