Lyckades!

Idag vär det jag som har stått för matlagningen...
Det var ett tag sen jag behövde göra det.
Men jag tänkte att jag måste börja öva nu för att Älsklingen snart börjar jobba...
I alla fall så testade jag att göra det Therese hade gjort här för nån dag sen.
Lax och broccoli i ugn!
Tack Therese för tipset! Det var ju jättegott!! Och jag som inte ens gillar broccoli!

Och den här maträtten är också enkel att göra!
Så många laxfileér som du känner för.
Koka broccoli i salt.
Dela körsbärstomater i fyra delar.
Skiva en ul lök eller purjo.
Sätt allt i en ungsform.
Jag stekte laxen lite innan jag satte den i ugnen.
Smula över fetaost. Salta och peppra.
På med smör och grädde.
Svisch in i ugnen i ca 20 minuter på 175 grader!


Såååå gott!!!
Detta måste ni pröva!
Och det är GI-vänligt! :-)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Ceit

MUMS!!!

2009-01-11 @ 18:15:47
URL: http://Catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0