Meh!

Åh! För några veckor sen så hittade jag en jättebra blogg med GI-recept.
Nya recept nästan dagligen.
Och nu kan jag inte hitta den.
Plus att jag inte vet hur man ska söka bloggar på blogg.se....
Det enda jag vet om denna är att hon skrev på blogg.se eller webblogg.se. Mer kommer jag inte ihåg.
Har försökt googla på allt möjligt, men inte...
Catja... du kanske vet? Du googlar nog också ganska mycket på GI-mat... :-)
En till grej som jag kommer ihåg med bloggen var att det var svart bakgrund och gön text tror jag.
Nå, jag ska försöka hitta den!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ceit

Neeh, jag vet inte... Men minns du inte vad du googlade när du hittade den? Vad har du googlat dom senaste dagarna? :)

2009-01-16 @ 20:47:56
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0