Pensionärsvarning!

Dålig uppdatering nu under helgen, men jag har jobbat och efter jobbet så har jag och Älsklingen umgåtts...

På fredag kom jag hem från Kalix. Sov ju där torsdag till fredag för att mamma var där.
Gud, vad det var kul att träffa mamma.
Känns som om det var fleeeeera månader sen...
Ska försöka åka upp till henne. Kanske när Älsklingen jobbar natt Då blir det ändå så lite att umgås.
När jag kom hem i fredags så var det nästan att åka på jobbet på en gång.
Hann vila lite på soffan innan.
Men Alvin ville nog inte att mamma skulle vila., så han lekte med ALLA sina leksaker som låter illa. :-)
När jag kom hem från jobbet så åt vi tacos och tittade på Lets Dance.
Sen sängen.

Igår jobbade jag till 17.
Efter det så bjöd pappa på mat! MmmmM!!!! Tusiken vad gott det var!!
Älgskav och hemmagjord mos med fänkål!! Mmm!! Tack tack tack!!
Knallade till Helen en sväng efter vi varit hos pappa.
När jag kom hem så låg lillgossen och sov och Älsklingen kollade TV.
La mej på soffan för att "låta maten sjunka"... :-)
Och där somnade jag kl 20.30!!!!! VA?! Jepp!
Älsklingen väkte mej 21.30 och då gick vi och la oss och sova i sängen!
Men Gud vad skönt det var att sova så länge!
Pensionärsvarning! Men men! Åh, så skönt!
Var inte så där jättetrött när jag vaknade vid halv sju-sju tiden.
Älsklingen klev upp med Gossen och gjorde frukost och jag låg kvar  sängen till 8.
Nu ligger gubbana mina och vilar.
Jag har gjort mej redo för jobbet.
Nu ska jag bara kolla genom bloggarna och sen gå på jobbet.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä men hej Danni:)hittade din blogg på piias blogg!!så jag kollade lite tänkte jag måste ju säga hej iaf vad söt han är Alvin.

Hoppas allt är bra med dig!!/Malin

2009-01-26 @ 10:26:11
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0