Recept

Mmm!
Nu när jag har gått igenom mina bilder så ser jag ju att jag har glömt att lägga in receptet på en god låda som man har i ugnen!
Man kokar bandspagetti först.
Sen tar man en ungsform och varvar spagettin och skinka eller bacon eller kassler.
Sen häller man över bearnaisesås och strör på lite ost.
In i ugnen på 175 grader i ca 25 min.
Klart!
Såååå gott!!!


Vi åt ofta det när jag var liten.
Helt sjukt vad gott! Och så enkelt!
Vi hade dessutom fiberbandspagetti p.g.a. GI:n.

Hoppas ni provar göra den!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Ser gott ut! Mmm...

2009-01-09 @ 21:19:01
URL: http://.bloggagratis.se
Postat av: Stina

Jag minns att vi brukade äta de hos er:)

2009-01-10 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0