Skorpor och mjölk

Nu har jag proppat i mej en hel massa skorpor! Gottigott!
Vart så himla sugen på skorpor och mjölk, och som tur var så hade vi en oöppnad påse hemma som vi köpt för läääänge sen! :-)
Ja, jag vet att det inte är GI det heller, men jag har lagt GI:t på hyllan för ett litet tag...
Tills jag känner mej sugen igen.
Bara för att vi inte GI:ar så behöver man ju inte proppa i sej snarra å skrov hela tiden, och man kan ju äta den maten, men jag känner att jag vill inte ha nåt som säger att det får du äta, men inte det.
Så... det blir GI på halvtid kanske??

Nu ska jag ta och hoppa i säng.
Imorn så skulle jag få sovmorgon. Vad skönt!
Eftersom vårna lilla son har fått för sej att nu ska han börja vakna kl 6...!
Imorn åker jag till Kalix igen och ska sova där.
Mammsen kommer dit, bättre det eftersom det är mer plats där.
Ska bli så kul att träffa henne.
Det är över en månad sen vi sågs sist!

Justdetja, sängen var det!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0