Tårtan!

Glömde ju lägga ut en bild på tårtan!
Är ju så himla stolt över att jag hade tålamod att hålla på med den.
Ni kanske tänker, "meh, vad är det med den tårtan?".
Men jag ska tala om för er att jag höll på en hel dag med den.
Bakade sockerkaksbottnar, fyra stycken. Sen pussla ihop allt.
Men det värsta av allt var ju när man skulle smeta på grädden!!!
Jag som inte har nåt tålamod! Och in i alla svängar! Åh!
Nå, nästa år blir det då inte en ormtårta iallafall!

Dessutom var den inte så god. Den var ganska torr...
Nåja, det var ju lakrits på den iallafall! Haha!

Älsklingen gjorde också en tårta. En liten enklare.
Men den blev fin! Jag är riktigt stolt över min Älskling. Han bakade ju faktiskt vaniljbullarna också, för att jag inte ids vänta på jäsning och sånt. Tar alldelens för lång tid!


Nu har ni sett dom också!

Älsklingen är på husbesiktningen, men jag och Alvin gick hem för att Gossen skulle sova.
Jag ska väl tillbaka snart när dom ska gå igenom huset muntlgt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var en stilig ormtårta. Såklart var ju den mer klassiska varianten också fin ;)



Hoppas ni får en bra helg.

Kram



2009-01-10 @ 00:21:48
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0