Vaken kl 6...

Hmm!
Har blivit så bortskämd när Älsklingen har varit hemma att jag nu är en zombie när man måste vakna kl 6.
Dom mornarna som Alvin vaknade tidigare än 7, var Pekkas. Det var inget vi bestämde, utan då det var hans tur att vakna med Gossen så ville han stiga upp kl 6.
Och när det var min tur att stiga upp med han så kunde han sova till 7.20.
Okej, inte varje gång, men det hände.
Aldrig att han vaknade före 6.30 i allafall...Jag hade väl tur!
Nu på morgonen har Gossen vaknat lite före 6... men vi har legat i sängen till just för 8 och kollat TV.
INTE att vi ska stiga upp kl 6! Hihihi! Som om det skulle vara jag som fick bestämma det!! :-)

Kanske jag ska förklara lite för er varför jag tror att jag är trött så att det inte blir missuppfattningar!
Först och främst så tror jag att mycket beror på att vi inte varit ute så mycket den senaste tiden.
Men det ska det nu bli ändring på när det är varmare ute.
Sen så har jag stressat som ett tok som alla vet och därmed har mina magbesvär kommit på besök.
Även det gör att jag inte vill göra annat än att ligga och slöa.
Och så är det så med mej.... kanske för andra med. Att sover jag för mycket så blir jag bara tröttare.
Som här en kväll somnade jag före 22 och sov till 10 dagen efter. Och jag var såååå trött ändå.
Men somnar jag kl 01 och måste vakna kl 05 så behöver jag inte alls vara lika trött!
Så, motion, friskluft och inte för mycket sovande så ska jag nog bli piggare.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Catja

Hehe! Jadu... :)

Men alltså vettu, jag har blivit berövad falukorven när jag var liten! Blodpudding, smör och lingonsylt, men korven har jag inte sett skymten av! :)

2009-01-18 @ 09:08:21
Postat av: piia

nämen vad roligt, jag hittade till din blogg. =)

2009-01-18 @ 20:04:09
URL: http://piiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0