Varg...

... var inte bra...
eller, njae, sådär kanske...
nä, jag håller mej till nej.
Den kan har varit bra om man på något sätt har någonting med renar att göra.
Eller kanske om man är same eller nåt. Då försår man den bättre...
... men för min del så hade jag varit lika glad om jag inte sett den...
Lite synd faktiskt nät jag verkligen gillar Peter Stormare (var så himla kär i han när filmen Hamilton gick på bio. Jag tror jag var tre eller fyra gånger och såg den då...)
Nå, men mitt betyg för den här blir... *överväger mellan 1-2*
Vi säger väl 2/5. Den hade ju faktiskt kunnat vara sämre!
Och Stormare är med.
Och en gång i tiden hade jag liiiite med renar att göra...

Är så trött och har ont i magen, så jag tror jag ska gå och lägga mej i fåtöljen (Pekkas pappa har en sån där härlig en, med fotpall och som man kan ligga ner i!) och se färdigt filmen på 4:an.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0