Gomorron!

Liten sovmorgon idag. Kanske att det kan bero på att Unge Mannen här hemma har sovit väldigt dåligt i natt.
Han har yrat i somnen. Om Nalle Puh och Tiger. :-)
Fick till och med skratta åt han en sväng inatt... hihi!

Tänkte passa på och visa er huset nu.
Om Lillaman går med på det. Han gillar datorer lika mycket som jag så han vill gärna vara här och trycka.... :-D
Kommer ni ihår köket?
För er som inte kommer ihåg så såg det ut såhär..

Och nu har vi ändrat liiiite... hihi!


Jag har inga bra bilder på TV-tummet efter att det blev klart, men det får jag ta sen.
Just nu står en massa kartonger i TV-rummet, så det är ändå inte så mycket att se.
  
Har några bilder när vi höll på och lägga golvet.


Hmm... vad ska jag visa nu då?
Badrummet?
Inte mycket till badrum innan. :-)

Men slutresultatet blev betydligt bättre! Fast det är heller inte helt färdigt.
Bastun är inte ikopplad. Det ska målas inne i "omklädningsrummet" (ej med på bild). Och lite annat smått och gott!


Tyvärr visar jag ingen bild på vårat sovrum just nu. Det ligger en björn och sover i sängen. :-) Så det får bli en annan gång.
Men Alvins rum.

Han har redan en massa grejor.
Men soffan och garderoben (ej på bild) ska inte vara där inne. Men just nu har vi ingenstans att ställa det. Måste vänta på skrotrummet... *suck* 

Han har enormt mycket gosedjur, så om ni nån gång ska köpa nåt åt han så behöver ni inte köpa det. Haha!
Hallen...
Finns verkligen ingen bra bild som visar hur det såg ut innan. Men det var väldigt mörkt!
 
Betydligt mycket ljusare nu! :-)


Längst in på den övre vilden så har jag min (våran:-)) walk-in-closet. En mindre variant. Men det spelar ingen roll. Vi har inte så mycket kläder. Och det blev jättebra! *hoppas och skuttar*

Då är det väl bara tvättstugan jag inte har visat va?
Där har vi inte gjort så mycket. Städat och skrubbat i TVÅ dagar!

Och så har vi köpt ny tvättmaskin och ny tumlare. Lite smågrejor också. Det kanske ni ser?


Jaha, det var en liten rundtur.
Men ni får gärna komma och hälsa på och se hur det ser ut i verkligheten!

Och jag får verkligen inte glömma och säga tack till alla som bidragit med något, när vi har hållt på med renoveringen.
Speciellt tack till min och Pekkas pappa som har ställt upp sena kvällar/nätter!

Nu tror jag att jag ska klä på Snorisen här hemma och mej själv och sen kanske åka till Råneå på marknaden.
Vad ska ni hitta på?

KRAM

Kommentarer
Postat av: angelika

så du ska till råneå .. då kanske vi syns =) kjam

2009-06-13 @ 08:57:57
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Stina

Jösses vad mycke ni har gjort sen sist jag var till er:))

då syns vi i råneå.

2009-06-13 @ 10:00:35
Postat av: Madde

Gud så fint.. ni har det.. vilket jobb.. hoppas ni ska trivas..när ni snart är fyra...Kram

2009-06-13 @ 22:34:01
URL: http://madeleneblogg.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Så oerhört fint ni fått gumman! Ska komma förbi o titta på riktigt snart åxå :-) Hoppas ni alla mår bra & även magen :-) Kram!

2009-06-14 @ 19:16:51
URL: http://sandrarandeblad.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Oj! Ni har verkligen fått till det superbra. Ser fram emot att komma på besök så jag får se det Live :)



Hoppas ni får en bra midsommar!

2009-06-18 @ 08:29:27
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Håpeh

Ja ni har verkligen fått de så himla fint!!:) Kanske man ska köpa hus så ni får komma hem till mig och renovera också;P Puss och kram

2009-06-25 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0