Måndag... semester. Inte för mej.

Jahaja, då har semesten börjat för endel.
Men inte för mej.
Knäpp som jag är, valde jag att jobba så länge som möjligt. Alltså till i 6 veckor till... *suck*
Nu ångrar jag mej! :-(
Men lovat är lovat. Så et får bli så.

Syrran är här med Emelie.

Dom kom igår eftermiddag.
Vi käkade rökt regnbåge, potatis och mjuktunnbröd till middag. Mmm! Gott gott!
Dessutom var det fisken som Älsklingen hade fiskat dagen innan! Inte illa! :-)
Alvin är fortfarade snorig. Och hostig.
Inatt har han varit omöjlig. Och stackars Älsklingen som skulle på jobbet...
Gubben har vridit och vänt på sej. Sattit sej upp i sömnen. Surrat i sömn... ja, det mesta man kan göra har han gjort.
Men jag tror att han somnade ordentligt vid 2-tiden.

Igår var han så svamlig när Emelie kom.
Han tog på sej Emelies mössa och så sprang han omkring här hemma med ett rör i munnen och sjöng.
Har filmat det, så jag ska försöka komma ihåg att lägga ut det på Picasa.
Men en liten bild kan jag bjuda på... :-)


Måste skynda mej ner på affärn nu när Gossen sover.
Hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0