Nu ska vi se...

Efter att jag varit och lämnat Alvin på dagis så for jag förbi blomaffären. (Yes, ni läste rätt).
Hem kom jag med blommor för drygt 500 kr...
Så det ska bli spännande och se om jag kan hålla dessa oskyldiga blommor vid liv! :-)

Solvisare
tror jag denna kallas... Har haft den här i några veckor. Och den lever än.... :-)

Vita blommor
...

och ljusgröna blommor... Blomlådorna köpte jag också idag. Visst är dom fina?

Vet ni vad det här är....?

... det är min tomatplanta!
Den har också varit min i några veckor och den lever än. Trots att den inte har nåt växthus. Och inte har den fått större kruka heller förrän idag.
Och den LEVER!!!

Nu måste ni önska mej lycka till! Hålla tummarna att alla blommor klarar sej med mej! :-)

Nu måste jag skynda mej att kasta i mej mat.
Ska snart och jobba!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till med blommorna.. jag har också en tendens att döda dom men just nu lever tre hemma hos mig ;)

2009-06-24 @ 11:47:15
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: svärmor

Duktiga dej! Tomaterna får du garanterad smaka till hösten. Dom ser ju jätte fina ut, som alla andra dina växter också =) GOOD LUCK!

2009-06-24 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0