God morgon!

Idag tror jag att Alvin är aningen piggare.
Hoppas på det i alla fall... nu orkar jag inte sitta inne längre...
Kanske nästan lite tur att man jobbar i helgen så man tar sej ut. Men det är ju inte kul att jobba om det ska vara sånt här väder.
Fast det spelar ju ingen roll egentligen, eftersom vi förmodligen ändå skulle spendera hela helgen i huset...
Lite tråkigt att man måste göra sånt när det är så fint väder.
Men ska det bli färdigt nån gång så måste man ju....
Just det ja!
Älsklingen var ju i huset i går och tapetserade köket.
Och när han kommer dit så ringer han mej...
-Dom har lagt in mattan i badrummet nu!
-Yeeees!!
Jag blev så himla glad! Åh! Hoppas dom nu är där idag och gör väggarna klar. Sen är det bara panelen i bastun.
Jäääh!
Men då måste jag förstås på IKEA och köpa inredningen.
Och en toastol skulle ju vara ganska bra att ha i ett badrum.... :-)
Älsklingen ska nog förmodligen dit idag igen och fortsätta tapetsera.
Känner mej så dum nör jag inte kan vara och hjälpa till, men nån måste ju vara med sjuklingen.

Nu ska jag ta och koka lite kaffe, sen klä på mej och Lilleman.
Vad ska ni hitta på en sån här fin dag?
Ha en bra dag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0