Kväll

Redan tisdag kväll.
Här sitter man själv och kollar TV.
Älsklingen jobbar eftermiddag och Gossen sover sen några timmar tillbaka.
Stina och pappa har just farit, så nu har jag slagit mej ner i soffan och ska kolla på Desperate snart.
Missade ju förra veckan när vi var i Finland så jag ser verkligen fram emot det nu!

Har hunnit med en hel del idag.
Varit på Mammaträff på förmiddagen.
Trevligt att äntligen träffa alla igen.
Men jössös vad det var tjejor!
Och så var det bara Alvin, Dennis och Samuel som var killar! :-)
Efter det så kom Dennis och Kicki hit.
Blev lunch för vuxna och barn. Pytt-i-panna. Ganska gott faktiskt!
När dom for och Älsklingen for på jobbat gill Lilleman och la sej och jag diskade bort berget som var på diskbänken.
Sen hängde jag upp tvätt.... sen sängen med Gossen. Skönt!
När vi vaknade så dammsög och skurade jag! *duktig. klapp på axeln*
Sen blev det middag.

Nu på kvällskvisten så kom Helen förbi med dom nya jobbkläderna som vi beställt...
Men pikétröjorna var liiiite för små! Hihi!
Så det blir att retunera och beställa större. Gäller nog hela styrkan på jobbet, väldigt små storlekar...
Och jag behöver ju större............... *ler*

Imorn ska Gubben till Stina, Älsklingen till huset och ta emot köket, och jag ska på banken och prata pension.... *känner mej plötsligt gammal*
Sen kanske jag och Kicki ska upp på Skolbackens Förskola och hälsa på och kolla hur dom har det...
Vet inte vad som händer annars.
Kanske att jag ber pappa vara med Gossen så jag kan vara och sätta ihop köket.
Vi får se.

Nu ska jag göra mej redo för Desperate!!!


Trevlig kväll!

KRAM

Kommentarer
Postat av: terror

hum.. för små tröjor? är de som jag tror att de är Danni? :D

2009-03-17 @ 22:17:39
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klokt att prata pension och börja spara! Har redan börjat jag, tiden går ju så förbannat fort så det kommer bara svisha till och sen så sitter man där pensionerad med barnbarnen på besök:) Spännande med köket, måste ta oss en tripp och se hur det går :D

2009-03-18 @ 12:25:47
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0