Snart sängen

Har suttit och kikat lite på FamiljeLiv.
Kollat olika forum.
Vill så gärna sova hela natten...
Såg att det är många som har samma "problem" som vi. Att det vaknas flera gånger per natt.
Dom flesta skriver att det är bara en period, men Alvin har varit inne i den perioden länge nu tycker jag...!
Säkert 4 månader!!!
Jag är sååå trött!!
Visserligen så är det ju det som hör till när man har barn. Men ibland så vill man verkligen bara sova en hel natt utan att vakna!
Har ni samma problem??

Ska lägga mej nu så att jag hinner sova lite.
Älsklingen jobbar natt i veckan så jag blir helt alen med Gossen... :-)
Nå, det är bara att kämpa.
Sover på dan samtidigt som Gubben, så så farligt är det ju egentligen inte... Men man gruvar sej när natten kommer...

Berättar mer om helgen imorn.

Gonatt och KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Amanda är oxå inne i en sån period nu, hon vaknar flera gånger om natten (fast hon somnar om fort) men iaf... Hon brukar ha såna perioder, fast dom brukar inte vara så länge, nu har hon väll haft d i 2-3 veckor... Ena månaden sover hon hela nätter utan att vakna en enda gång o sen kommer d nåra veckor då hon vaknar flera gånger o sover oroligt... Tror d kanske kan ha me tänderna o göra?



Nåja, hoppas han börjar sova bättre snart!

Kram

2009-03-02 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0