underbara morgon!

Vet ni?
Jag har sovit som en prinsessa i natt!
Tror att Gubben kanske har vaknat två gånger, och det var innan 24-tiden.
Så från 24-05.45 har jag sovit utan att vakna en enda gång!
Och inte nog med det!
Han kom då över till mej där just innan 6 och har sovit till efter 8!
Då var jag tvungen att väcka han lite smått.
Vi ska ju på mammaträffen, så det blir lite stressigt....
Just nu slänger jag i mej två limpmackor, sen måste jag snöra på oss kläder och sen knata ner på byn.

Ha en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbart när man känner att man har fått sova ut :)



Jag har förresten utmanat dig på min blogg :)

2009-03-03 @ 13:41:47
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0