snabb uppdatering

ska strax iväg till huset igen.
har varit där på förmiddagen med, torkat av skåpen i köket och hjälpt mamma min att putsa fönstrena.
så nu är det klart.
älsklingen har tapetserat det sista i tv-rummet idag, och nu är han där med sin pappa och lägger golvet.
åh! kul när det blir klart.
ska ta med kameran nu när jag ska dit så att jag kan fota och visa er! :-)
har även hunnit med en sväng till micke, kicki och dennis.
dom bjöd på kaffe och en massa annat gott! mmm!!
och så fick jag se dennis nya säng. måste nog köpa en sån till alvin med... den var så häftig! :-)
och så har dom fixat dennis rum, och det var så fint! dom har verkligen lyckats!

nu sitter jag och väntar på att pappa kommer så att han kan vara med alvin och jag ska dra iväg till huset.
hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0