Sömnproblem

Dåligt med blogginlägg från min sida nu senaste tiden.
Men det är ju inte kul att skriva om man inte känner för det. Och nu har det varit så.
Har inte alls suttit vid datorn.
Inte ens läst alla mina favoritbloggar. Så ikväll har jag gått genom några av dom iallafall. :-)

Valborg då... hmm.... vad ska man säga om det...?
Maten var kanon! (tack svärfar!) Resten skit och piss. (får man skriva så när man är småbarnsförälder?)
Positivt iallafall att träffa massa folk nere vid majbrasan!

På natten hade jag tandvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!
Hela dagen tandvärk. Trots penecilin. Och det fortsatte bara hela natten.
Vaknade nästan varje timma.
Gick upp för att dricka iskallt vatten i hopp om att bedöva det onda lite. Men det hjälpte inte.
Och så iväg och jobba kring 10-tiden....
Dagen började inte så bra.
Och den fortsatte inte heller i dom bättre banorna.
Huvudvärk, tandvärk, svidande ögon.
Knivhugg i ryggen, krokben, slag under bältet.
Ja, det kändes så iallafall.
Försökte somna tidigt. Slumrade till när jag la Alvin vid 18.30-tiden.
Men sen vaknade jag.
Sista gången jag kollade på klockan var kring 4.... *suck*
Gossen sov bra hela natten, men jag kunde verkligen inte sova! 
Han vaknade efter 7 nån gång och Pekka tog han.
Men inte kunde jag somna om. Vid 8-tiden gick jag också upp, la mej på soffan, men kunde inte somna....
Och idag har jag bra sovit typ 15-20 minuter när Gossen vilat... 
Måste vara att jag är övertrött!

I eftermiddag har Stina, Fredrik och Tindra bjudit på middag. GRILLAT!! Mmm! *tack tack tack*
Det vart kyckling, älgkött, tomater, svamp, lök, hemmagjord potatisgratäng, sallad och tzatsiki... 
Alvin lekte i sandlåda för första gången där. Först var han lite avvaktande, men sen kom han då minsann igång.

 
(ursäkta den dåliga kvallen, men jag fotade med mobben)
Innan det så var vi i huset och höll på lite.
Köket börjar ju se ut som ett kök nu! Jippi!
Men som vanligt var det ju nåt som skulle bli fel... denna gång var det ett skåp som inte riktigt ville som vi ville.
Nåja, Pekka och hans pappa fixade det!

Imorn är man också ledig. Vet inte vad man hittar på. Kan ju inte vara och hjälpa till i Huset för att vi inte har nån barnvakt.
Pappa har ju sina rutiner, och på söndagar är det alltid lunch hos Georg. :-)
Vill fara och bada med Gossen nån dag, men jag vet inte vilken dag man kan/hinner fara...?
Det börjar ju bli ett bra tag sen!
Nån som vill följa?

Nu ska jag ta och plocka till lite här hemma i det organiserade kaoset!
Och så ska jag väl hinna med att läsa lite bloggar! :-)

Ha en bra kväll!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0