Vad är detta??

Klockan är alltså just innan 21 och jag är vaken! Vah?! Har ni hört på maken?
När hände det senast...?? Hihi! Nå, så farligt är det nog kanske inte...  Jag kanske inte brukar sova den här tiden, men jag brukar då vara nerbäddad under täcket iallafall.
Och ändå hörrni, så har jag jobbat heldag idag. Från 8.30-19.15.
Men det känns inte så jobbigt alls, inte som det brukar...
Konstigt... men skönt, så jag ska inte tjata mer om det.

Nu ska ni få höra nåt annat som är helt otroligt!
Igår morse INNAN 8 så var hela familjen utanför dörren.
Jepp, vi tog en sväng med cyklarna. Var ju tvungen att provköra/provåka nycykeln.... :-)
Så det blev en runda efter Lakaleden.


Vi hade med oss lite bröd också för att se om det ville komma några fåglar. (Alvin älskar pippi:-))

Men dom ville inte komma i närheten av oss... Kontigt va? :-)
Men däremot så var det ett annat litet djur som inte var lika rädd för oss.

Jepp, ni ser rätt! En liten räv!

Nu måste jag hoppa i duschen och sen krypa under täcket. Klockan är alldelens för mycket nu! :-)
Men först måste jag bjuda på nån bild på Lilleman när han har liiite för stora kläder och skor på sej....



Haha! Ja nu har han börjat ta på sej Älsklingens eller mina skor hela tiden. Man får leta dom i denna stora lägga! :-)
Jajustdetja, det var duschen jag var på väg till... hihi!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Catja

Hoppas på att vi ska ta oss snart. Om inte annat så när bror tar studenten! Saknar er!!! :)

2009-05-15 @ 21:36:16
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: frida

Taaaack! :) De hoppas jag med! Hihi.



Haha, Freya ha också börjat ta på sig skor - alla skor! Haha, ser otroligt kul ut! ;D

2009-05-15 @ 22:17:27
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: joni

vad stora fötter alvin har fått!

2009-05-16 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0