När är det för tidigt?

När är det egentligen för tidigt att börja fixa fram julen?
Jag är ju verkligen en sån som ÄLSKAR julen!
Finns inget bättre!
Så mysigt! Så fint!
Längtar så otroligt mycket!
Jag har till och med jul-sängkläder. Hihi!

(lånad bild)
Men det är ju bara jul en gång per år ju... :-) Och den varar ju inte så länge heller. Som tur är.
Det är så roligt och mysigt när man plockar fram julen...
Men det är också lika skönt att ta undan den också. Man lessnar ju ganska fort ändå.
Och när julafton är över så är det ju ingen idé att ha kvar julgrejorna.

Julen blir hemma med familjen.
Pappa min kommer.
Älsklingen ska höra med hans pappa också om han vill komma.
Ju fler, desto roligare ju!
Vad ska ni hitta på?

Och dessutom så är det ett år sen jag och Älsklingen förlovade oss på julafton!
Ä L S K A R   D E J   P E K K A !


~~~~~~

Har ju inte nämnt att Syrran min fått en pojke!
09.11.09
G R A T T I S !
Den "lilla" krabaten var 56 lång och vägde 4980... :-)
Större än Lovisa var på 6 veckors kollen... haha!

~~~~~~

Mina killar här hemma busar så jag tror taket ska lyfta.
Jag och Lovisa ska nog ansluta oss till dom.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Josefine

är oxå sugen på att ta fram julen. Men kände att denna vecka är för tidigt, så nästa vecka när barnen kommer igen ska vi pynta o fixa o dona :)är ju 1:a advent den söndagen oxå så då är d ju inte för tidigt. Vi kommer fira julen i huset, så kommer pappa, plastmamma o små syskonen upp hela jul veckan. Är över 1 år sen ja träffade dom så jag ser verkligen fram emot julen! Söt hon är lill Lovisa! kram

2009-11-16 @ 16:14:49
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0